субота, 24. јул 2010.

carpe diem

Dragi moji, kada se desi u zivotu da nemate nikakvu slobodu do spisateljske nije tesko postati beleznik dogadjaja. Meni je na nezakonski nacin oduzeta sloboda kretanja od nekoga ko tvrdi da me je nekada voleo. Ja znam da je ljubav sloboda i da se nikako ne moze zameniti bilo kojim izgovorom, i zato se trudim da iskoristim svaki dan, pa makar i pisuci ga prozivela. Ja odbijam da budem zrtva, a posebno sam shvatila da ne postoji zrtva ljubavi. Ako me volis ucini me sretnom, daj mi slobodu da budem ono sto jesam i voli me kao takvu. Ako me zelis menjati-ostavi me, posebno ako me silis na promenu reci cu ti NE! Zapitam se cesto koliko postoji zena koje su ubedjene da su "zrtve ljubavi", neobrazovane, bez podrske, materijalno nesituirane, slagane da nemaju pravo na izbor. I onda se setim da iako obrazovana, sa podrskom, materijalno situirana, i sama trpim zlostavljanje, protiv svoje volje, kakvo zlostavljanje jedino i moze biti. Svo cvece, svece, pokloni, putovanja pali su u vodu sa osmesima onog momenta kada je podignuta ruka na mene i kada mi je postavljen prisluskivac u telefon, stan...Da,da...Ja sam saznala da mi se sva intima prisluskuje godinu dana. Tako je obelezen svaki moj odlazak u toalet, prica sa prijateljicama, majkom, ili presvlacenje. Sve to slusa neko ko tvrdi da me je nekad voleo...Tu nikad nije bilo ljubavi, jer neko ko me je ikada voleo znao bi da ja uzivam u svakom slobodnom danu, svakoj kafi, svako caskanju sa prijateljicom i ni po koju cenu mi to ne bi oduzeo. Ja, pomalo razocarana, vise besna, i dalje verujem u ljudski razum i dobrotu. I radujem se pravoj slobodnoj ljubavi, kakva svaka i mora biti. I koristim svaki od Boga dat dan kako znam i umem, uzivajuci u stvarima koje me ispunjavaju. Pa makar taj, dok mu zakon ne stane na put, sve to pratio. Bar ce nauciti kako se zivi i voli. Mozda to nece shvatiti dobrovoljno, kao sto ni ja nisam pristala na zadiranje u intimu, ali ce bar nauciti da se nicijem pravu na slobodu i zivot ne moze stati na put tako lako. A ja cu se za svaki moj dan boriti i ziveti ga u celosti, jer vreme se ne vraca a zivot-bar ovaj za koji znam-nije vecan. Zato, u iscekivanju da se sadisti koji se krije pod brigom i ljubavlju stane na put, ja idem dalje, napred, svakoga dana, kako jedino znam, slobodno i uzivajuci....kao da mi je poslednji....Budite vedri i nasmejani i cenite slobodu, a ljubav priznajte samo u njenim okvirima....jer ostalo vas ne cini zivima vec zrtvom. Speaking from my own experience, with sincere believe in better my tomorrow.....ur Ines

Нема коментара:

Постави коментар