петак, 23. јул 2010.

surovi zivot posle surove ljubavi

sve je bilo super dok nisam shvatila da neko ko me je navodno obozavao godinama nije u stanju da me ubije,, ili bar da obije stan, povredi mi prijatelje, porodicu....ja znam da ima milion blogova na temu mode i ko zna, kad zavrsim sa svojim temama mozda se i ja usudim da dam komentar i o tome ko je kako obucen hahha. Ali dok cekam zabranu prilaska od suda i dok me tata u mojoj 30toj godini prati cim predjem prag vrata pisacu o nasilju koje mi se desava, a koje nisam mogla ni da zamislim. Mozda neka zena shvati bar iz moje price da nije luda, kao sto je moj bivsi suprug, priznati sportista mene ubedjivao u sve i svasta, a i dan danas mi stoji ispred vrata stana i svaki put kad idem u toalet dragi moji ja prvo pogledam kroz spijunku, a tako i moj tata koji se gostujuci kod mene nazalost navikao na svasta:-(ono, krenes u toalet vidis njega pribijenog uz vrata, osetis i parfem, samo ti nije jasno sta hoce od tebe. Zivim sama vec 2 godine, on me ne finansira, prisluskuje mi vec god dana telefon i stan, po sopstvenom priznanju.....i kontrolise mi zivot. I tako dok ja cekam da uspem da izadjem na ulicu ili u grad bez straha, pisem ovo ne bi li zene i devojke skontale da osim mode i svega, ni u ovome nisu same. I devojke, "opasni momci" nisu za dzabe tako prozvani. Neka vam to ne imponuje kao meni nekad jer su najopasniji po onu sa kojom su. Evo ovo je moj prvi blog. Pa idemo dalje....uzivajte u danu, kafi, sopstvenom izboru i ne trpite nasilje jer ljubav je lepa i nema veze sa silom. voli vas sve jedna 30godisnja Ines

Нема коментара:

Постави коментар