петак, 23. јул 2010.

sve se menja i sve tece

dragi moji, ziveti kao neciji rob ili necija zrtva nije prijatna stvar. Bio to decko, bivsi decko, suprug ili neko drugi niko ne voli da bude isprepadan, slabiji, zastrasen. Meni je duuuuugo trebalo da shvatim da sam zrtva, zatvorena u svom stanu, ali pod stalnom prismotrom. Slozicete se-nije prijatno. Ipak, sa malo postovanja sebe datog od Boga kazes sam sebi da ne moze tako, da niko nema pravo da stavi šapu na vas zivot i intimu, pa cak ni po zakonu. E dragi moji, koliko je meni godina, fizickih povreda, pratnji i prisluskivanja trebalo da odlucim i kazem nasilju NE!!! Izadjem sa svojom dragom prijateljicom, sestrom, onom koja zna sve i nepristrasna je, koja me voli takvu kakva jesam i ne trazi od mene razne ispunjene bolesne uslove da bi me volela....Onda shvatim da ljubav prava nije ni pod kakvim izgovorom mucenje, ucena, bol...Ljubav je lepa i iskrena...Ostalo je izgovor ljubavi a to ne postoji. Danas sam ispunila dan provodeci vreme sa onom koja jedina sve zna i voli i postuje moje zelje i snove bezrezervno. Zvacemo je Mare, za pocetak, a posle cete i sami shvatiti da ona nije samo to, vec ko je, sta je i najvaznije koliko mi znaci. Sedimo na casi belog vina, posmatramo ljude u Beogradu, poznatom, dragom, kako prolaze mirni i veseli...Leto koje dozvoljava razne stilske promasaje ne remeti slobodu prolaznika da budu ono sto jesu. A to je jedina sloboda koja se priznaje. I koja nas cini lepima samima sebi. Zelim vam da svi imate svoju Mare, ja moju necu deliti, ali kad je nadjete oseticete da je to ona. Biti zrtva, u strahu, zlostavljana i pod kljucem ili mirna, vesela, svoja i slobodna? Sta biste vi izabrali? A izbor UVEK postoji. I koliko je god tesko samo je na nama. Ja sam ustala protiv laznog muza, lazne ljubavi, maltretiranja, sadizma, prisluskivanja....i rekla sebi: neka ide zivot! Ali moj!!! I vi imate sansu da donesete odluke. Strah od samog sebe je jedini koji unistava....ostali su prolazni-kad verujete u svoju slobodu!!!Ljubi vas Ines i budite mi veseli.

Нема коментара:

Постави коментар